RSS
email

Kelepçeliyim ben sana...



2011 bizim için böyle başlamalıydı bir kere. Onca küfrettik Sarp'a, Özbek'e, Balta'ya, Çetin'e... Yönetimimiz bizim için durmadı, çalıştı ve içimizi boşaltacağımız bir futbolcu daha aldı.


Kazım Kazım yeteneklidir, lafım yok. Ama jetonla çalışan oyuncaklar gibi maç seçer, disiplinsizlik had safhadadır, sakızını eksik etmez ağzından. Yahu aklıma bir soru geliyor; Keita neden gönderildi? Galatasaray etiğine yakışmayan hareketlerde bulunmuş. Misimovic neden kadro dışı bırakıldı? Disiplinsiz hareketleri göz önünde bulundurularak. Sadece bu 2 isim üzerinden yola çıkacağım. Keita ve Misi çok terbiyesiz, disiplinsizdi de Kazım mı gerçek adam olan? Yahu sen madem çook düşündün Galatasaray etiğini, neden kelepçeli Kazım'ı aldın bu takıma? Neden kendi arkadaşına maç içinde küfreden adamı yollamadın? Neden takım kaptanına maç içinde kafa tutan adama ceza kesmedin? Neden neden neden? Daha uzaaaar gider bu liste. Resmen 2 yüzlü bir tavır sergileniyor. Adamlar giden oyuncumuzun alacaklarından kar elde ettiklerini düşünüyorlar resmen. Bunu resmi sitede muhasebe dersi verirmiş gibi yazmaları da cabası.

Çok bölük pörçük oldu farkındayım. Sinirden neler yazacağımı bilmiyorum. Aklımdan neler neler geçiyor bir bilseniz... Sonuçta Kazım denilen şahıs artık benim gözümde bir Mustafa Sarp'tır, farkı yoktur. Dk 90+8'de Galatasaray'ın galibiyet golünü atan Kazım olsun, sevinirsem nağmerdim! Oynar-oynamaz beni ilgilendirmez. İlgilendiğim tek şey bu takımda bu işler böyle yürüdüğü sürece sırtımız yere gelmez bizim. Haydi bakalım. Hakkımızda hayırlısı...

Bookmark and Share

0 yorum: